توضیحی درباره لوگوی وبلاگ و چند تا چیزه دیگه


با سلام .

اولا  این مطلب باید زود تر ارائه می شد .
 در طراحی  لوگو این وبلاگ از پنج عکس استفاده کرده ام که اولی از سمت چپ  لوگوی و بلاگِ دوست بسیار خوبمان آقا مهدی است . سعی کردم تا در این لوگو پیام های زیادی گنجانده شود . ولی به علت کمبود وقت نواقص زیادی دارد .

ثانیا آمار بازدید از سایت حکایت از کم بیننده بودن سایت نمی کنه ولی کامنتها کمه.

ثالثا هنوزم در پی اونم ... 
 

رابعا  یه مطلبی قراره بنویسم.

خامسا از طرف من صورتِ ماهِ خودتون رو ببوسید. البته یه کم سخته می دونم.

ششم فارسی را پاس بداریم .امشب من نمی دونم چرا هوسِ عربی کردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خشایار شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ب.ظ http://pesarekhaste.blogspot.com

زنده باش . بنویس . ممنون

یک وبلاگ نویس شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:14 ب.ظ

شوخی کردم همینجا میگم

یک وبلاگ نویس شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام اول اینکه من شهرام عزیز رو خیلی خوب میشناسم و مطمئن هستم شهرام مذهبی نیست درباره این پست من اصلا قبولش نداشتم و همون موقع به شهرام گفتم تو که مذهبی نیستی اینکارت عوامفریبیه و بحث مفصلی دراین موضوع با هم داشتیم شهرام توضیحات جالب و مفصلی داد و من تحقیقا در همون موقع دلایل شهرام رو قبول کردم که فکر میکنم احتمالا خودش بموقع اون توضیحات رو اینجا تکرار کنه و نمیخوام اون صحبتها رو تکرار کنم اگر شهرام خواست اینکارو میکنه ولی چیزی که برای من جالب بود و همون موقع هم با اینحال که مخالف مطلب شهرام عزیز بودم و به خودش هم گفتم شجاعت شهرام در ارائه نظری خلاف موج و جریان عمومی بود شهرام کاری رو کرده بود که کمتر همجنسگرایی به خودش جرات اینکارو میداد و این کار صرف نظر از قبول داشتن یا نداشتن اون مطلب حسی همراه با احترام رو نسبت به شهرام و قدرتش و جسارتش برای من ایجاد کرد شجاعتی که شاید بعضی از ماها نداشته باشیم قدرت شنا کردن بر خلاف جریان آب و گفتن حرفهایی که شاید مخالف های زیادی هم داشته باشه . این رو هم بگم برخلاف این تعریف ها مقاله رو اصلا قبول ندارم البته دلایل شهرامو برای نوشتن مقاله قبول دارم ولی مقاله رو نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد